Koko iltanäkymä 2017 © Anna Aalto, Heasta

Tiedote: Toimintamme jatkuu toistaiseksi normaalisti

12.3.2020

Hyvät KokoTeatterin ja Koko Jazz Clubin kävijät,

Tänään 12.3. Suomen hallitus on päättänyt suosittaa, että kaikki yli 500 hengen yleisötilaisuudet perutaan toukokuun loppuun saakka. Pienenä toimijana KokoTeatterin ja Koko Jazz Clubin tapahtumat jatkuvat toistaiseksi normaaliin tapaan, mutta niin taiteilijoita kuin yleisöäkin kehoitetaan erityiseen huolenpitoon seuraavissa asioissa:

* Älkää pahastuko, mutta vältämme kättelemistä.
* Ethän lähesty esiintyjää fyysisesti, vaikka tiedämme, että useimmat meistä haluaisivat kiittää kätellen tai halaamalla.
* Huolehdimme kaikki asianmukaisesta käsihygieniasta ja tarjolla on käsidesiä sekä ohjeet ja välineet oikeaan käsien pesuun myös asiakkaille.
* Huolehdimme erityisesti tiloissa olevien pintojen, kuten pöytien ja tuolien puhdistamisesta ennen ja jälkeen esitysten.* Ole erityisen huolellinen mikäli lähipiirissäsi on riskiryhmiin kuuluvia, kuten vanhuksia tai perussairaita henkilöitä.
* Jos tunnet itse, että olet sairastumassa, suosittelemme ja toivomme, että jäät kotiin lepäämään ja huolehdit itsesi terveeksi.* Jos sinulla on syytä epäillä altistumista koronavirukselle (COVID-19) hankkiudu asianmukaisiin testeihin.

Seuraamme tilannetta ja päivitämme toimintaa viranomaisten suositusten mukaan.

Lisätietoa www.thl.fihttps://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajankohtaista-koronaviruksesta-covid-19

Tiedote valtioneuvoston sivuilla: https://valtioneuvosto.fi/artikkeli/-/asset_publisher/10616/hallitus-paatti-suosituksista-koronaviruksen-leviamisen-hillitsemiseksi

Parhain terveisin,
KokoTeatterin ja Koko Jazz Clubin henkilökunta